INSTRUCCIONS PER PART DE LA SECRETARIA AUTONÒMICA D'EDUCACIÓ de la vesprada del 25/03/2020 signat per Dº Miguel Soler Gracia

Estimades famílies,

Fins ara l’alumnat realitzava les tasques educatives des de casa amb les plataformes designades pel centre, ja que la plataforma indicada per Conselleria no estava operativa. Ara ja funciona i des de la Direcció General de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (DGTIC) ens demanen que tots els centres treballem en les plataformes del Pla MULAN. Per tant, a partir de dilluns, tot l'alumnat farà les tasques del professorat a la plataforma AULES GVA (hem posat l'enllaç per a entrar a aquesta pàgina web a l'esquerra). Estarà preparada el proper dilluns 30 de març a les 8.00h, perquè tot l'alumnat puga treballar en aquesta seguint el seu horari de classe. Per poder accedir-hi cal conéixer:

USUARI: NIA de l'alumne/a (podeu obtenir-lo a partir del Web família, si entreu dins del perfil del vostre fill o de la vostra filla, vos apareix).

CONTRASENYA: tres primeres lletres en minúscula del primer cognom de l'alumne/a juntament amb la seua data de naixement (per exemple: si el cognom és Garcia i va nàixer el 23 de març de 2009, la contrasenya seria «gar230309»).

L'horari de l'alumnat continuarà també en DRIVE, com fins ara, perquè tinguen el que cada professor/a ha posat tot junt i organitzat.

RECORDEU: Aquestes tasques, i seguint l’horari lectiu, les podran consultar a través de Drive amb el seu correu personal del centre.

Els passos que cal seguir són els següents:

• Entreu a GOOGLE DRIVE amb l’usuari i contrasenya de l’alumne (recordeu que el vostre usuari és el nom i primer cognom seguit de @seslallosa.es). I en cas de tenir problemes amb la contrasenya, heu de comunicar-ho al correu següent: Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla. i indiqueu que se vos restablisca la vostra contrasenya).
  • Entreu en l’apartat “Compartit amb mi” situat a l’esquerra de la pantalla.
  • Dins trobareu un arxiu (full de càlcul) amb el nom «Curs-treball-dies». Per exemple: 1A TREBALL 16 I 17 MARÇ.
  • Ací cada professor/a donarà instruccions de realització i lliurament de les tasques seguint l’horari lectiu, però aquesta vegada indicades per a fer en AULES GVA.

Gràcies per la vostra col·laboració, sabem que tot l'alumnat juntament amb les famílies esteu fent un gran esforç perquè l'activitat educativa des de casa continue de la millor forma possible, així com tot el professorat està treballant de valent perquè així siga.

L'Equip Directiu.

Enllaços d'interés