INSTRUCCIONS PER PART DEL CLAUSTRE DE L'ORGANITZACIÓ DEL TREBALL "ONLINE" DE L'ALUMNAT

Estimades famílies,

Seguint el protocol establert per part de la Conselleria d’Educació, les classes presencials han quedat suspeses indefinidament. Aleshores els alumnes hauran de realitzar les taques educatives des de casa.

Des del centre hem organitzat un sistema de treball telemàtic per tal de coordinar-nos amb l’alumnat.

Aquestes tasques i seguint l’horari lectiu el podran consultar a través del Drive amb el seu correu personal del centre.

Els passos a seguir són els següents:

• Entrar al GOOGLE DRIVEamb l’usuari i contrasenya de l’alumne. (Recordeu que el vostre usuari és el nom i primer cognom seguit de @seslallosa.es. I en cas de tenir problemes amb la contrasenya, heu de comunicar-ho al següent correu: Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla. indicant que se vos restablisca la vostra contrasenya)
  • Entrar en l’apartat “Compartit amb mi” situat a l’esquerra de la pantalla.
  • Dins trobareu un arxiu (full de càlcul) amb el nom Curs-treball-dies. Per exemple: 1A TREBALL 16 I 17 MARÇ.
  • Ací cada professor/a donarà instruccions de realització i lliurament de les tasques seguint l’horari lectiu.

Gràcies per la vostra col·laboració. Entre tots els membres de la comunitat educativa (famílies, alumnat i professorat) hem treballar de manera coordinada per continuar amb l’activitat educativa de la manera més efectiva en aquesta situació excepcional.

La Llosa de Ranes, 13 de març de 2020

Enllaços d'interés